Poruke na Viber chat:Viber chat messaging: Global Assistance BeogradViber

Pozovite nas:Call us: +381 11 222 1 600Pozovite nas

Kontakt centar

Kontakt centar pruža mogućnost angažovanja eksternih saradnika za podršku pravnim licima najrazličitijih delatnosti

Kako Kontakt centar pruža mogućnost angažovanja eksternih saradnika za podršku pravnim licima najrazličitijih delatnosti, otvoreni smo i spremni da pružimo podršku u skladu sa vašim potrebama. Kontaktirajte nas i zakažite sastanak.

Podršku pružamo bankama, marketinškim kompanijama i agencijama za istraživanje zadovoljstava korisnika, rent-a-car i lizing kompanijama i drugim zainteresovanim stranama.

Šta sve usluga medicinske asistencije obuhvata

  • Identifikovanje osiguranika dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja
  • Zakazivanje pregleda u zdravstvenim ustanovama u terminima koji odgovaraju osiguranicima – putem telefona
  • Organizovanje medicinskih pregleda na zahtev osiguranika
  • Komuniciranje sa zdravstvenim ustanovama u cilju što boljeg zbrinjavanja korisnika i pružanja lekarske pomoći
  • Pomaganje osiguranicima u pronalaženju najbolje usluge u skladu sa njihovim individualnim potrebama
  • Prosleđivanje naloga za pregled
  • Informisanje o raspoloživoj sumi i/ili ugovorenim pokrićima
  • Informisanje o aktuelnom načinu rada zdravstenih ustanova : radno vreme, lokacije
  • Savetovanje o načinu korišćenja zdravstvene kartice Wiener osiguranja na osnovu obima i vrste ugovorenog pokrića
  • Informisanje o podacima zdravstvenih ustanova u mreži: adresa, kontakt telefona, radno vreme