Ukoliko u stanu ili kući iznenada pukne cev, ili se polomi ključ u bravi, ili se desi iznenadni nepredvidivi kvar u domu, asistencija Majstor u kući obezbeđuje pomoć stručnih i ovlašćenih lica tokom 24 sata, svakoga dana, 365 dana u godini.
Majstor u kući
Asistencija Majstor u kući obezbeđuje pomoć stručnih i ovlašćenih lica tokom 24 sata, svakoga dana, 365 dana u godini
Global Assistance omogućava vam sledeće:
- Organizaciju pomoći – prijem telefonskog poziva u Kontakt centru Global Assistance i organizovanje dolaska stručnih i ovlašćenih lica
- Pokriće troškova izvođenja sledećih radova:
- vodoinstalaterski radovi – usled kvara ili zagušenja na pripadajućim vodovodnim i kanalizacionim instalacijama
- stolarski radovi – usled štete ili kvara na vratima i prozorima nastalim zbog pokušaja ili izvršenja provalne krađe
- bravarski radovi – radi omogućavanja ulaska/izlaska korisnika u/iz stana ili kuće, a usled gubitka ili krađe ključeva ili kvara brave
- staklarski radovi – na zameni polomljenih stakala na spoljnim vratima ili prozorima stana ili kuće
- zidarski i krovopokrivački radovi
- električarski radovi – usled kvara na električnim instalacijama, klima uređajima i bojlerima, a koji su posledica udara groma, previsokog napona ili kratkog spoja
- radovi u vezi sa primarnim sistemom grejanja – na otklanjanju oštećenja ili kvara
- radovi na čišćenju, sušenju i dezinfekciji – u slučaju izlivanja vode, poplave ili prodora otpadnih i drugih voda.
*Osiguranik sam snosi troškove za zamenske delove
Dodatno osiguranje
Dodatno osiguranje pokriva organizovanje i pokriće troškova prevoza i privremenog smeštaja u slučaju da radove nije moguće izvršiti u roku od 24 sata a oštećenje je takvo da se stan ili kuća ne mogu upotrebljavati.
Uputstvo za korisnike asistencije
Ukoliko se ukaže potreba za hitnom popravkom, pozovite Kontakt centar Global Assistance- +381 11 222 1 600. Prilikom poziva Kontakt centra Global Assistance neophodno je pružiti sledeće podatke:
- Ime, prezime i adresu Korisnika asistencije, kao što je navedeno na polisi
- Broj polise osiguranja
- Adresu mesta osiguranja – stana ili kuće
- Kratak opis problema i vrstu pomoći koja je potrebna
U dom vašeg klijenta doći će stručna osoba koja će popraviti kvar ili preduzeti dalje korake kako bi se popravka izvršila za najkraće moguće vreme.
O izboru vrste i obima pomoći odlučuje Kontak centar Global Assistance, na osnovu svih okolnosti konkretnog slučaja.
U toku godine obezbeđuje se usluga za najviše tri hitna slučaja.