Pozovite nas:Call us: +381 11 222 1 600Pozovite nas

Majstor u kući

Asistencija Majstor u kući obezbeđuje pomoć stručnih i ovlašćenih lica tokom 24 sata, svakoga dana, 365 dana u godini

Ukoliko u stanu ili kući iznenada pukne cev, ili se polomi ključ u bravi, ili se desi iznenadni nepredvidivi kvar u domu, asistencija Majstor u kući obezbeđuje pomoć stručnih i ovlašćenih lica tokom 24 sata, svakoga dana, 365 dana u godini.

Global Assistance omogućava vam sledeće:

  • Organizaciju pomoći – prijem telefonskog poziva u Kontakt centru Global Assistance i organizovanje dolaska stručnih i ovlašćenih lica
  • Pokriće troškova izvođenja sledećih radova:
    • vodoinstalaterski radovi – usled kvara ili zagušenja na pripadajućim vodovodnim i kanalizacionim instalacijama
    • stolarski radovi –  usled štete ili kvara na vratima i prozorima nastalim zbog pokušaja ili izvršenja provalne krađe
    • bravarski radovi – radi omogućavanja ulaska/izlaska korisnika u/iz stana ili kuće, a usled gubitka ili krađe ključeva ili kvara brave
    • staklarski radovi – na zameni polomljenih stakala na spoljnim vratima  ili prozorima stana ili kuće
    • zidarski i krovopokrivački radovi
    • električarski radovi – usled kvara na električnim instalacijama, klima uređajima i bojlerima, a koji su posledica udara groma, previsokog napona ili kratkog spoja
    • radovi u vezi sa primarnim sistemom grejanja – na otklanjanju oštećenja ili kvara
    • radovi na čišćenju, sušenju i dezinfekciji – u slučaju izlivanja vode, poplave ili prodora otpadnih i drugih voda.

    *Osiguranik sam snosi troškove za zamenske delove

Dodatno osiguranje

Dodatno osiguranje pokriva organizovanje i pokriće troškova prevoza i privremenog smeštaja u slučaju da radove nije moguće izvršiti u roku od 24 sata a oštećenje je takvo da se stan ili kuća ne mogu upotrebljavati.

Uputstvo za korisnike asistencije

Ukoliko se ukaže potreba za hitnom popravkom, pozovite Kontakt centar Global Assistance- +381 11 222 1 600. Prilikom poziva Kontakt centra Global Assistance neophodno je pružiti sledeće podatke:

  • Ime, prezime i adresu Korisnika asistencije, kao što je navedeno na polisi
  • Broj polise osiguranja
  • Adresu mesta osiguranja – stana ili kuće
  • Kratak opis problema i vrstu pomoći koja je potrebna

U dom vašeg klijenta doći će stručna osoba koja će popraviti kvar ili preduzeti dalje korake kako bi se popravka izvršila za najkraće moguće vreme.

O izboru vrste i obima pomoći odlučuje Kontak centar Global Assistance, na osnovu svih okolnosti konkretnog slučaja.

U toku godine obezbeđuje se usluga za najviše tri hitna slučaja.