U slučaju iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja tokom putovanja i boravka u inostranstvu potrebno je da vaš klijent pozove kontakt centar Global Assistance. Nakon verifikacije validnosti polise, naši koordinatori će pružiti klijentu neophodne informacije i instrukcije, zakazati pregled u ustanovi iz naše mreže, ukoliko je neophodno obezbediti posetu lekara van ordinacije, kontaktirati zdravstvenu ustanovu ukoliko se klijent već nalazi u istoj, obezbediti transport do ustanove ili zemlje prebivališta u skladu sa instrukcijama i preporukom ordinirajućeg lekara (sanitetskim vozilom / avio transportom, sa medicinskom pratnjom).
Putna asistencija
Podrška u slučaju iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja tokom putovanja i boravka u inostranstvu
Stupite u kontakt sa nama
Kako posedujemo ugovore o saradnji sa proverenim partnerima i zdravstvenim ustanovama u slučaju potrebe obezbedićemo vašim klijentima adekvatnu pomoć bilo da je u pitanju hitan pregled lekara, hospitalizacija, repatrijacija u zemlju prebivališta, repatrijacija posmrtnih ostataka, kao i neophodne informacije, pravnu pomoć i savet.
Kako bi vaši klijenti dobili pravovremenu i stručnu pomoć, neophodno je da u slučaju potrebe za asistencijom pozovu naš kontakt centar 381 11 222 1 600, čije su usluge dostupne 24 časa dnevno, 365 dana u godini.
Pre upućivanja poziva, a u cilju što efikasnije asistencije potrebno je da vaši klijenti pripreme sledeće podatke:
- Ime, prezime i JMBG
- Broj polise osiguranja
- Podatke kontakt osobe
- Adresu i mesto gde se nalaze
- Prirodu povrede ili bolesti i pomoć koja je potrebna